marți, 5 noiembrie 2013

Reviste si oferte

         Cred ca mi-a intrat in obiceiuri ca de fiecare data cand trec pe langa un chiosc de ziare/ magazin sa ma holbez un pic sa nu cumva sa imi scape vreo revista cu produse tentante la pachet.
Luna aceasta, oferta a fost generoasa, intrucat am pus mana si pe revista Joy impreuna cu parfumul Blooming de la C-Thru cat si pe Marie Claire, care vine cu un gloss Giordani Oriflame si o mostra din noul parfum Red.

          Am avut timp sa testez parfumul de la C-Thru si pot spune ca sunt destul de multumita. Este genul de parfum dulceag, dar la modul placut olfactiv, fara sa te asfixieze si fara sa moara nimeni in jurul tau. La capitolul rezistenta, pot spune ca pentru un produs drug-store, este nesperat de prezent pe piele chiar si dupa 4-5 ore
          In continuare, pentru gloss-ul de la Giordani Oriflame nu ma pot pronunta cu acuratete pentru ca il am doar de ieri.

 Ca prime impresii si puncte forte: este hidratant, nu are foarte mult parfum, din fericire nu are pe buze culoarea care pare a fii in sticluta, este un nude discret care se intinde foarte bine si uniform. Ca si punct slab, din punctul meu de vedere, este aplicatorul. In general imi plac genul asta de aplicatoare, sunt precise, exista sanse minime sa irosesti produs sau sa te murdaresti. Ei bine in cazul acestuia, ori sunt eu sensibila in perioada asta ori efectiv aplicatorul este prea aspru pentru buzele mele!
Si chiar si in ciuda acestui aspect, nu imi pare rau ca am cumparat revista, imi plac foarte mult articolele din Marie Claire.
        
          Kisses,
          Ruxandra


Facebook   Bloglovin


6 comentarii:

  1. Mersi pentru comentariu!!! si mersi de pont.pupp

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi-am mai cumparat o revista de ceva timp. Glossul mi se pare interesant dupa cum arata.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e foarte ok pe buze :) Nici eu nu cumpar reviste de regula. dar Marie Claire chiar imi place

    RăspundețiȘtergere